NEW TAG (????)

Vet inte riktigt vad tag heter på engelska och orkar inte kolla upp det heller.

HEJ BLOGGEN!
Just nu sitter jag här i sängen. Känner att jag stinker någon form av ost (notera: har inte ätit ost) och försöker ta reda på vad jag åt igår. Mina tänder rent av skriker att dom vill bli borstade. 

Idag ska jag bara vara hemma och se på Vampire Diaries. Känner mig riktigt nolife:ig men jag vägrar dra ut och träffa kompisar idag. Känns som att jag är bakis fastän jag inte ens har druckit (eeelleeer??).

Igår var så jäkla awesome! Var till och med tvungen att beskriva det hela med en svordom. 
Träffade massa trevliga vuxna på 40-60 bast och alla var jättetrevliga.

Fick även en liten crush där i mellan, ca 20 år kunde han väl ha varit? Det som hindrade oss från att älska varandra i evigheternas evighet var väl att han inte kunde svenska... Försökte kommunicera med honom lite smått med att säga några fina raggnings repliker som "du ju cåm her åftän??!" men jag tror inte direkt att han förstod vad jag ville framföra. Kände iallafall att det gick väldigt bra tills jag fick reda på att han var 29 år. Jag tänkte att det var lugnt och att han fortfarande tillhörde 20-talet, så vad gör det liksom? Sen kom en till bastard och förstörde min fina dröm med att påpeka att han faktiskt var 30 år. Woopsi. Han har även fru och ett barn på 5 bast. 
Tycker riktigt synd om mig själv just nu. Hittade honom nydligen på facebook och funderar starkt på att adda honom och hans fru och be henne GTFO.

Förlåt för all text, nu ska jag gå och se ännu ett avsnitt av vampyr-serien.
Blog u later!



Notera: Detta är inte den där 30 åringen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0