Idag fyller älsklingen år!

Grattis Sofia, hoppas du har en underbar dag.
Älskar dig genom allt & hoppas du vet att jag finns där för dig no mather what.
Saknar dig så sjukt mycket men jag vet att vi kommer hitta tillbaka till varandra,
det vet jag bara. Tills dess, ha en underbar dag och du ska veta att jag tänker på dig. :)

Och förlåt för att jag på senaste tiden varit så tråkig/ledsen/sur/dum osv, allting har bara påverkat mig
och jag känner att du är den ända jag faktiskt kan vara mig själv med (i det fallet >ledsen<),
men jag lovar att jag ska skärpa mig och jag förstår om du inte vill umgås med mig sålänge hehe.

Puss vi hörs idag!<3



Finaste katten!


Kommentarer
Sofia<3

Tack älskling, älskar dig mest!

2012-01-04 @ 01:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0