I wont let it define me.

Hello readerz.
Sitter just nu och ser på Jersey Shore, det är en gammal säsong BUT I DON'T CARE.
Det är en massa drama, hehe me like. Ron likes Sam, Sam likes Ron. Ron + Sam = fight, blablabla.

Har inte sådär jättemycket att säga direkt, sämst dag som gick till spillo!!
Vaknade upp runt 12 av att mamma ringde, hon bad mig möta henne i stan och som den duktiga, fina och väldigt, väldigt snälla dotter som jag är så gjorde jag det. Självklart glömde jag mitt SL-kort hemma så jag var fast i stan, jävla kontrollanter... Det hela slutade med att jag var fast på nåt random Viking Line kontor och fick vänta tills klockan 6 på kvällen innan hon äntligen var klar (notera: vi träffades runt 1). Är dock riktigt glad för min mamma som fått ett nytt jobb, som Viking Line kontors jobbare haha.

Nu ska jag fortsätta med att se på Jersey Shore, sedan ska jag nog gå och lägga mig. Är riktigt trött och ja..
Imorgon ska jag också träffa mamma i stan på "morgonen" för jag glömde ge henne en sak, sedan ska jag typ träffa Sofia. Vet inte riktigt hur det blir med det, men jag får hålla tummarna, annars träffar jag Bella och Andrea.

Kanske bloggar senare ikväll innan jag går och lägger mig, men annars säger jag godnatt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0