I can't stop feeling this way

Tjena bloggen!
Förlåt för min allt dåliga uppdatering. 
Har sovit hos Sofia hela helgen, så det kanske beror på det. Vet inte riktigt.

Just nu sitter jag bara och kollar på lite olika PLL bloggar osv, gah är beroende av serien! Har även gjort Sofia beroende nu, så känner mig ganska lyckad. ;)

Idag har jag inte gjort något speciellt direkt. Efter skolan var jag med Melissa en stund, vi gjorde inget speciellt direkt, vi skulle tagga till Christoffers skola men han dissa oss för gymmet, ggrr. Men sen taggade Melissa hem och jag stack till dansen. Där satt Julia, så vi typ chillade ett tag och bara snackade om allt möjligt.

Dansen gick bra, I guess. Lite sorligt att Emmeli ska sluta. :(



Jag och Alexandra för ett tag sedan, brukar ju hålla barnvakt för henne på vissa helger osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0