Hurra hurra hurra!

Tänkte blogga jätte, jättefort innan jag åker iväg på Felicias kalas. Hon fyller hela 6 år!! 
Tänker inviga hennes dag med att berätta för henne om att hennes värld snart kommer vara omgiven av killar, falska kompisar, ligg och massor med drama. Snällt va? Någon måste ju förbereda henne.
Jag själv kom in i tonåren med tanken om en fin värld med regnbågar och blommor. Finns bara att tacka min mamma för att inte ha gett mig en klar syn på världen, tack.

Vill bara säga att dagen varit toppen, vaknade runt halv 11 sådär och gick direkt in i duschen. 
Glömde ringa Elliott på morgonen också, hade lovat att ringa honom på morgonen och väcka honom. Förlåt gullet!

Efter att ha tagit en dusch låg jag bara och såg på Disney Channel, sen runt 2 sådär åkte jag till stan och träffade Elina... Min eh... Kompis (kan man verkligen kalla henne det?). Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här. Fast ska dra nu, kommer nog blogga ikväll när jag kommer hem.

Och för att avsluta det här inlägget måste jag bara säga åt er efterblivna att sluta skjuta iväg fyrvekerier. JULEN ÄR ÖVER!!!! Sådär. Hejdå nu.



Bara för att jag har långt hår, untz.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0