fml

Inlägget innan kändes lite väl innan, men den beskrev iallafall bra hur jag känner just nu.
Fast mitt liv är inte över ännu ska jag säga er, för nu ska jag börja se på The Lying Game.
Vet inte ens varför jag uppmuntrar mig själv till att se på fler serier, jag vet ju ändå hur det kommer sluta.

Men eftersom ni inte vet kanske jag borde förklara.
Det slutar alltid med att när jag sett sista säsongen, sista avsnittet - stänger jag ner allting och stirrar tomt på datorn. Då kommer alltid meningen "Jahapp... Vad gör jag nu?" fram. Alltid.
Men en sådan nörd som jag är så ska jag fortsätta med att slita mig själv i stycken. Tänker drunkna i mina serier.

En annan sak som händer är att när jag väl börjar kolla på en serie kan jag inte sluta. Jag sitter uppe hela nätterna och kollar, slutar ta hand om mig själv och allting. Jag blir verkligen en missbrukare.
Undra om det finns någon slags missbrukar ställe för folk som kollar på för mycket serier...? Kanske borde jag boka tid.

Efter att ha läst den här deprimerande texten undrar ni nog hur jag fortfarande kan vara exalterad över att se på detta, men det ska jag svara med: Oh yes I am.

Tur att Fanny håller mig sällskap, nu ska jag se så HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0