Fml

Kom precis hem med lite av en fml-feeling. Efter skolan åkte jag som sagt och träffade Elina, vi snackade en stund, sedan åkte jag till Lilje och kollade på Sofias och Claras privatlektion. Skit fin koregrafi, seriöst! Ni kommer vara awesome på tävlingen tjejer! :D

Efteråt åkte jag och Sofia in till t-c och kollade in kläder på Hollister. Sofia köpte även med sig ett par byxor.

Orkar inte blogga så mycket just nu, ska äta något, börja plugga och räkna pengar. Vet inte om jag har råd med den här tävlingen, måste liksom köpa licens som kostar 200, 90 kr för själv tävlingen, 600 kr för privatlektionen + 600 till om jag ska ta fler lektioner... Gah, fml. Sen måste jag köpa nån jävla sak för klubbgrejen.
Åhh, problem problem. Hoppas verkligen det löser sig.

Är just nu på jakt efter en ny partner, Sofia ville ju inte osv. Personen ska vara runt 14+ helst, men 98or går också bra! Bara vi kan tävla i den lite äldre årsgruppen. Men alltså seriöst.... Hmm.. 

Får fixa allt det där senare. Orkar inte tänka på alla problem som irrar omkring just nu utan jag vill bara fokusera på det som är nu. Men vi får se hur jag gör, kanske kan fråga Louise! 

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och fortsätta fml-a. Hejdå. Alla har par utom jag. Fml. Jag vill ha en bra partner, som förstår mig!!!!! Som kan acceptera att jag ibland inte har dom bästa dagarna, och att jag hade ät-störningar för ca 2-3 månader sedan. Lider som sagt av depression ju, men alltså inte såå allvarligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0