Chillaxar

Chillar hemma hos Sofia just nu, hon tar en dusch så jag passar på och bloggar.
Fast vi ska se film nu, hehe.

Men ja, tänkte bara berätta att jag vet att uppdateringen varit sämst och jag ska försöka bättra mig. Nästa vecka, då jävlar! 

Ville bara berätta att jag levde, hehe.

Imorgon ska jag hem & där träffar jag Josefiiiine. Najsnajs. Sen på måndag börjar skola och allt sånt shit. 

Idag på träningen gick det AWESOME! hejdå, orkar inte blogga nu hehe.

LOVE MY LIFE! Seriöst, allt i livet bara leeeker och allt är bra. Inget drama eller nåt sånt, så skööönt! :D 
Sen nästa vecka ska jag ju träffa Christoffer, Micke och mina saknade boyzzz.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0