ÄNTLIGEN!

Har inte haft internet på typ en vecka, förlåt förlåt förlåt!
Men nu är jag tillbaka, och det betyder mycket bloggning från min del.

Lovet har varit bäst, i förrigår träffade jag Melissa. Vi gick runt lite och chillade galet, sedan åkte vi in till stan. Där träffade vi även på Anton, som vi sedan satte oss och fikade med hehe.
Igår åkte jag till Sofias skola, vi åkte först hem lite fort till henne sedan bärde vi oss av till dansen där vi bl.a. träffade Emmeli och Johanna och alla från dansen. Det gick jättebra på träningen, vi fick göra en gruppdans, jag var med Sofia, Emmeli och Johanna. Vi gjorde bästa koregrafin! Haha okej inte helt perfekt var den, men helt okej på en kvart. Sedan fick vi visa upp osvosv. Och nu kanske vi ska dansa den på uppvisningen eller den kommande tävlingen som är nu i Februari. Aldrig tävlat i Street förut så är ganska nervös. I vanliga fall är det ju typ disco jag "satsar" på, om man kan säga det så.

Idag har jag inte heller gjort något speciellt, efter skolan åkte jag och Elsa och träffade Alexandra och Emma. Vi gick runt lite sedan åkte Emma hem, vi fortsatte in till gallerian där vi träffade David. Hängde runt lite, sedan tyckte jag att det räckte och åkte hem. 

Är riktigt slut just nu, har träningsvärk i hela kroppen och känner för att ta livet av mig.
Ska ta en låååång dusch nu, sedan ska jag ta igen alla blogginlägg och allt som hänt i internet världen, sedan ska jag försöka få tag i Magda och se på PLL. Får se om det går, annars får jag helt enkelt kolla själv. Haha, förlåt gumman! Kan inte vänta mer.

Men nu ska jag duscha, HEJDÅ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0