People change

My got to do list:
[] Göra biologi läxan.
[] Göra labbrapporten (?!?!)
[] Privatlektion (boka tid på onsdag)
[] Köpa kläder inför tävling
[] FRITRÄNA, fixa koregrafin
[] Fixa mer till SO argument
[] Fixa PRAO

Var tvungen att skriva upp det så jag inte kommer glömma. Gud, så mycket att göra, så lite tid... Det här inlägget kommer ingen av er läsare förstå men jag skriver det ändå.

Imorgon: 
Friträna, fixa koregrafin, träffa mamsen (pengar för privatlektionen?), slipa so argument och biologi.

Onsdag: 
Träning, boka tid för privatlektion (prata med Johanna och Sofia om tid), slipa biologi, eventuellt so...

Torsdag: 
Fixa PRAO!!!!! Träffa mamma, köpa kläder inför tävling. 

Hatar när man har saker att göra och lite tid. Gah, men nu har jag iallafall skrivit upp allt som måste göras dom här dagarna så får vi hoppas att jag inte skiter i det som jag förmodligen kommer göra.

Kan även passa på att skriva att jag har haft träning idag och nu har jag extremt ont i armarna. Ska ta en dusch snart och sedan se någon film eller något. Är sjuuukt trött så vill helst bara sova nu... Men men men.
Har även fått värsta tagget för att ta tag i skolan. Inte varit sådär jätte intresserad dom senaste veckorna men det ska ändras. Det är ju trots allt framtiden som kommer före allting annat. Ska försöka plugga minst en timme om dagen.

Men nu ska jag dra och duscha, puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0