Missing the past

Bara jag som saknar barndomen? Inga bekymmer, inget att behöva oroa sig för...

Hej sötnosar!
Kom hem för ett antal timmar sedan, hade halvdag i skolan så det var rätt najs. ;) 
Tänker inte slösa bort den här dagen, så hiiimla skönt ute. Man känner verkligen att våren är påväg, får värsta sommar känslan! Saknar även sommaren sjukt mycket. Sommaren 2011 var så jäkla bra, så 2012 har hööga förväntningar. ;)

Ska nog ta en snabb dusch så jag blir lite fresch, sedan ska jag byta om osv och sen drar jag nog och fritränar. Känner hur mina muskler har ett sug av att kötta. Ska höra med Thea om hon tänker dra dit.

Nu ska jag se ett avsnitt av GG innan jag gör allt ovan, ha en underbar torsdag alla!
Jag tänker äntligen ta tag i bloggen också, så jag kommer börja uppdatera bra osv.

Kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0