Längtar till sommaren 2012

Året 2011 var det bästa året i mitt liv, men samtidigt det värsta. Hände så mycket det året, hoppas att 2012 blir ännu bättre fan! Sommaren 2011 var dock oslagbar, hade så himla roligt och skrattade så sjukt mycket. 

Lite pics sisådär, SOMMAREN 2012 KOMMER ÄGA SÖNDER!!
Alla bilder är tagna i sommaren ok.




Det där var ju bara EN BRÅKDEL av alla bilder som togs, men jag orkar inte lägga till fler haha.
Bjuder på typ alla bilder, haha. Tänk på att det även var typ ett år sedan, så man har ju ändrats en del... Och blivit lite snyggare hoppas jag.
Skulle egentligen ha gjort det här i början av 2012 men tänkte vänta lite eftersom att alla bilde låg på Sofias data haha. :)

Nu sitter jag iallafall i Sofias soffa. Dansen börjar ganska snart så jag ska börja fixa mig, byta om osv sen ska jag dra till den. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0