Lalala

Hej, nu har jag precis skickat iväg no uppsatsen till min no lärare och ska snart gå och lägga mig. 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag tog mig själv en sovmorgon och kollade prao platser osv. Åkte till skolan sista lektionen och var där typ 20 minuter sen slutade vi... Onödigt! Efter skolan stannade jag kvar en stund med Maria, Jennifer, Olivia och Emelie. Efter det så stack jag och träffade mamma, vi åt lunch och bara umgicks. Lite smått mor och dotter time. Sedan ringde Sofia så jag åkte och träffa henne, vi åkte hem till henne, var där en stund osv sen stack vi till dansen där vi träffade alla. Olivia var där också så det var lite speciellt. ;) Sorry olivia var tvungen haha. 

Imorgon ska jag kolla prao efter skolan sen kanske jag träffar Christoffer med någon, vi får se helt enkelt.

Åh älskar mitt liv ibland. Nu ska jag snart sova så jag är pigg till imorgon, EN NY DAG TRALALA.
I helgen taggar jag träning och lite sånt. Vet inte direkt vad jag ska göra i helgen, men ska nog träffa nåra osv. We'll see helt enkelt. Måste träffa Erik snart också och snacka om the-thing. Haha. Aja hejdå. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0