I only miss you when I am breathing

Hej på er!
Dålig uppdatering den här helgen, jag vet. Men kan försöka sammansatta lite vad jag gjort.

I fredags slaggade jag hos Emmeli och Johanna, det var grymt kul! 
På lördagen så åkte vi till eskilstuna där tävlingen låg, O JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT ALLA VAR JÄÄÄÄTTEDUKTIGA! Clara och Sofia kammade hem en andra plats, så jäkla najs! 

Efter tävlingen åkte vi hem runt 7-8 typ, vi stannade snabbt och åt på nån asian sak haha, asgod mat! Mumsfillibabba okok. Sedan när jag kom hem kom Josefine, Veronica och Oskar så jag chillade med dom, haha askön lördag.

Nu sitter jag här, vaknade ganska nydligen och skulle egentligen ha träffat Carro men det sket sig eftersom jag tydligen har dans om 2 timmar typ, eller jag vet inte riktigt eftersom vissa säger att vi har och andra inte. Ska nog ha en ta-hand-om-mig-dag idag och bara ha det awesome, duscha, måla naglarna osvosv så man känner sig fresch imorgon. Vet inte direkt vad jag ska göra imorgon eftersom att hela klassen ska till romme och då pallar man ju inte gå till skolan 2 timmar o ba hej... Så vi får se vad jag gör, men jag hittar väl antagligen på något. Sen har jag ju dans senare på kvällen så ja.

Ska dra och duscha nu puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0