Fett grym jag är

Min klass har åkt till romme, ska dock inte med så jag bestämde mig för att åka hem till Sofia 8a på morgonen hehe. Hoppas som fan att skolan inte ringer och säger att jag inte är där, hihihiihih. 
Sitter iaf just nu hemma hos Sofia och chillar galet. Idag ska vi nog bara dega hemma (sofia är inte heller i skolan!!!) och runt halv 5 sisådär drar vi till daaansen och träffar alla och köttar.

Igår kväll var AWESOME. Både Oskar, Josefine & Veronica (oskars flickvän som är grymt snäll!) var hos oss så vi hade värsta fekke. Fast nä, men det var faktiskt roligt haha. Älskar att lära känna nya människor! Men vi typ hade det awesome. Viktoria kom också (Jonnys storasyster) och vi typ satt bara och chilledilla lite osv. 
Sen gick vi och la oss osv, på morgonen gick alla till skolan och blablabla. 

Fick även lära känna massa ny musik, awesome. Josefine har värsta coola spellistan så aa.

Men nu ska jag snart väcka Sofia och kanske äta lite lunch.

Bloggar mer när jag har något att blogga om. Förlåt att min blogg är helt sämst just nu men ska försöka bättra mig. :( Orkar bara inte blogga osv just nu haha, men ska göra det i framtiden lovar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0