Falling down

Sitter hemma hos Sofia just nu, kaos i orten haha.
Vi typ gör inte så mycket, försöker plugga men det går inte sådär jättebra.
Träningen idag gick perfect som vanligt, alltid så häärligt att träna! ;)
Man känner sig så lycklig efteråt hihi.

Imorgon måste jag hem direkt efter skolan och PLUGGA PLUGGA PLUGGA.
Har ju som sagt värsta uppsatsen till på torsdag och det går riktigt segt måste jag säga. Men imorgon tänker jag kötta! Måste även göra engelska läxan osvosv. Gah så mycket plugg får damp, men måste verkligen förbättra mig när det gäller skolan.

På onsdag väntar mig bara träning, träning, träning. Awesome!
Ska iallafall fortsätta plugga nu, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0