Emotext

Varför ska allting gå fel? Jag är verkligen dålig. Det går inte bra i skolan, kan räkna med minst 5 F... Hur jag än försöker går inget rätt. Alla tror jag är dummare än vad jag är, fattar knappt nåt och lärarna är cpppp..

Familjen är förstörd åh, saknar P.
Ingen förstår hur mycket jag verkligen saknar honom, jag döljer känslorna men det bara väller upp inom mig. Allt går fel. Träffar knappt M, har inge P & bråkar med B:orna. Alla tror det är mitt fel att det blev så, ville bara ha en förändring...

Ingen av vännerna vet hur det ligger till... Men vilka vänner finns egentligen där när man behöver dom åh. Dom som vet hur det är verkar inte bry siiiiggggg. Stora problem känns så små jämfört med vad som händer i livet just nu.
Vill bara ha någon man älskar på riktigt.. Känns som att jag skulle kunna leva utan varenda människa i världen just nu. Jag backar undan från dom jag älskar. Gah..

Måste hitta en partneeer, fast jag suger juuuu... hejdå.
/die . fpeåfpewåpfeåpfeåwpfpewåpfåewpfåewpåfepwåfpåepfårpfåpråpfrfåepråfpreåpfeåpfåpefåpeåpfåpråfpeååpfåepfåepfeåpfåepf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0