Createdbyanastasia

Shoo katter! Haha driver, men hej.
Idag har varit en awesome dag, var med söta Tilde och Lollo. Vi typ hängde runt hemma hos Tilde osvosv. Orkar inte berätta massa detaljer haha.

Sitter just nu och bestämmer vad jag ska göra under lovet. Snackar runt lite med vilka som vill ses osv. This is what I have so far:

Söndag så ska jag hem till Sofia och hämta lite grejer, sedan blir det dans som gäller och på kvällen ska jag hem och mysa med Viktoria hihi.

På måndag så har jag dels träning, sedan ska jag även fråga Emelie om hon vill ses, vi håller på med en hemlig grej som måste fixas nu på lovet, så why not on monday liksom? ;)

Tisdag kommer bli awesome känner jag, ska träffa Frida och Caroline. Det blev ju inte av idag men det kommer säkert bli najs då, haha.

Onsdag så har jag träning, sedan vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra... Träffa Mami kanske?
Torsdag ska jag försöka flika in en privatlektion, sen träffa Christoffer och Micke.

Aaa orkar inte skriva mer men hejdå!! Bloggar mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0