10 Saker du kanske inte visste om mig.

* Jag kan vara väldigt avvaktande när det gäller att träffa nya människor, fast för det mesta är jag ganska pratsam.

* Jag hatar att överdriva mina känslor, t.ex. säga smeknamn som älskling till en person man träffade för 5 min sedan. Säger bara sånt till sånna som veeerkligen betyder.

* Jag brukar gå in i "emo-perioder" någon gång om året då jag bara stänger in mig på mitt rum, lyssnar på musik och slutar gå till skolan. 

* Jag känner en grymt stor saknad av barndomen. Livet var så himla mycket lättare när man var yngre.

* Jag älskar att dansa. Jag dansar 4 gånger i veckan och är helt beroende. Ibland är dansen den enda anledningen till att jag orkar stiga upp på morgonen.

* Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu som mina närmaste vänner vet om, och jag är så himla tacksam för allt stöd.

* Sofia, min allra bästavän, är ljuset i mitt liv. Finns inte något jag inte skulle kunna säga till henne. Känt henne i 7-8 år och jag vet att hon ALDRIG kommer att svika mig. Hon vet om alla mina brister och fel.

* Jag läser bara en "kändis" blogg. Ida Warg. Hon äger.

* Jag älskar serier. Tycker det är underbart att glida in i andras liv för några minuter och bara njuta. De serier jag följer just nu är Big brother (vet inte om man direkt kan kalla det serie), Pretty Little Liars, Gossip Girl, The Secret Circle, Tunnelbanan osvosv.

* Kom precis på att bilden nedanför ser konstig ut. Orkar dock inte ta bort den. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0