What doesn't kill you, makes you stronger

Hej på er!
Har precis kommit hem från dansen. Är lite små trött men ska fortsätta träna på min koregrafi en stund till, sen kommer Allan hit och käkar så det blir kul. Förlåt för den dåliga uppdateringen, igår hände inte direkt något speciellt. Efter dansen var jag så himla trött att jag gick och sov. Vaknade runt 5-6. Mamma orkade inte laga någonting och jag förstod henne, så jag gick ner en sväng till centrum och köpte hem pizza. Det smakade utsökt, haha. 

Känner att det kommer bli några stressiga veckor framför mig. Så jag tänker göra mig beredd. Imorgon kanske jag är med några kompisar efter skolan sedan har jag dans. På tisdag missar jag slöjden och drar till dansen. Onsdag har jag dans. Torsdag ska jag friträna och fredag blir det vilo-dag. Kommer nog inte orka gå till skolan på fredag heller så. Sedan är det ju påsklov! Känns bra. 
Vet inte vad jag ska göra på påsklovet direkt, men vi hittar på något.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0