Två viktiga datum, längtar

  • 28 April 2012, tävling Kindahls. 18 DAGAR KVAR!! 
    Anmälningsblankett + 150:- [check]
    Koregrafi disco singel [check]
    Koregrafi grupp [check]
    Koregrafi street singel [bajs]
    Koregrafi street par [blä, check]

  • 18-20 Maj 2012, SM tävling Göteborg.
    Anmälningsblankett + 150 []
    Koregrafi disco singel [check]
    Koregrafi grupp [check]
    Koregrafi street singel [check]
    Koregrafi disco par [träna in!!]
    Koregrafi street par [check]
    Hotell []
Förresten, jag har nästan glömt att berätta. Ni vet hur jag klagade i vintras att jag inte hade en partner i Disco och blablabla? Idag blev det iallafall officiellt, jag och Johanna är partners i disco par! Aweesome! Självklart får vi ju se, men vi ska iallafall tävla tillsammans i SM. Sen om det går bra fortsätter vi antagligen, och om det går dåligt får jag väl fortsätta leta haha.

Känns så himla najs. Awesome.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0