Trött tjej

Nu är jag hemma efter en lång dag.
Ska snart sätta mig ner och börja plugga matte resten av kvällen, har prov imorgon.

Idag efter skolan hade jag träning med tjejerna, det gick awesome. Koregrafin blev skitsnygg. Efteråt åkte jag, Sofia, Clara och Andrea in till stan. Vi kollade på lite kläder osv. Sedan åkte Clara hem så vi andra gick och åt på donken, sedan skulle jag sova hos Sofia men det gick inte så jag åkte hem.

Just nu sitter jag och chattar med lite roliga människor. Men ska börja plugga nu. Vi ses senare. Puss.


En bild från idag, underbaraste tjejerna och BÄSTA GRUPPEN!! Från vänster: Alexandra, Andrea, Fanny, Sofia, Clara, jag och Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0