Tänkte göra en sminkvideo för er, guys.

Rubriken is true.
Tänkte faktiskt göra en sminkvideo, jag hann göra en halv sedan stängdes kameran av eftersom batteriet tog slut.
Hittar inte riktigt laddaren, mamma har väl antagligen gömt den eller slängt den, haha. Så får antagligen göra det ikväll, om jag orkar sminka om mig osv men det kommer jag nog inte göra.
Men imorgon kanske. 

Just nu sitter jag halvt färdigsminkad och ser på big brother repriset. Ska äta lunch snart och sedan ta bussen till Sumpan, sätta mig på tåget och åka till Jakobsberg. Eventuellt möter jag upp Johanna, Clara och Sofia på vägen. 



Finn ett fel med bilden... HAHAHHAHAHAH. Orkar inte, dör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0