Sorry, sorry

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har sovit hos Sofia och just nu sitter jag hemma hos henne tillsammans med Alexandra. Vi ska se på bio snart, American Pie! Awesome! Tänker vara social dock nu, har inte så mycket att säga så vi ses senare.

Imorgon så ska jag och Sofia hem till Johanna tidigt på morgonen, sen är det träning 6 till 8 på kvällen. Awesome.
På onsdag ska jag sälja med tjejerna på medborgarplatsen, kom gärna dit och stötta oss. ;) På torsdag ska vi träna hela dagen med tjejerna, och på fredag är det vanlig träning och träffa Thea som gäller. 
Fullt upp som ni kanske ser, därför kommer uppdateringen inte vara på topp. Men jag bloggar så fort jag får tillgång till datorn igen. Vill bara att ni ska veta att jag är lycklig & lever mitt tonårsfulla liv. Skönt att vara teenager!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0