Sometimes it last in love

Märker direkt att det här inte har varit min dag. Alltid när man försöker ta sig upp är det någon som sparkar ner än till botten. Har märkt att det aldrig finns någon riktig andrum innan varje slag, fast en positiv sak är ju att jag är mer beredd nu för tiden. Jag förväntar mig inte riktigt att något bra ska hända. En sak som alltid får mig på gott humör är väl att veta att anledningen till att jag kan vara såhär ledsen är för att jag någon gång i livet har känt lycka.

Aja, nog med prat. Idag hade jag träning som vanligt och imorgon har jag träning som vanligt. Fick med mig ett par eftertraktade skor och det var väl dagens höjdpunkt förutom dansen ofc.

Vill inte skriva mer just nu faktiskt. Så vi hörs imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0