Solen skiner! :D

Tänkte bara uppdatera lite fort.
Ska ut till centrum med mamma och kolla på lite kläder till min singel. 21 DAGAR KVAR!! Vet ni hur taggad jag är?
Föreställer mig olika scenarior då jag går ut på danssgolvet, haha. I typ hälften av dom ramlar jag omkull och bryter benet... Men... Positiva tankar! Sen efter det är det ju inte långt kvar till SM, 3 dagar med bästa tjejerna, kan det bli bättre?

Thea smsade precis, ska träffa henne på måndag vid lunchtid, sen på kvällen träffar jag Caroline, Frida och Olivia. Awesome! Men nu måste jag dra, mamma väntar haha.

Vet inte varför men jag trivs att köpa saker tillsammans med mamma. Kan typ inte göra det med kompisar. För då får man mindre pengar. Hade jag gått med kompis hade jag fått typ 300 spänn, men om mamma hänger med kan en tusenlapp gå åt. ;) 



Jag med ingen mascara, wie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0