Snö året runt

Godmorgon sötnosar. Eller egentligen är det inte morgon längre och jag har varit uppe ganska länge, har hunnit med att äta brunch samt tagit ett långt bad. Just nu sitter jag och dricker cola, lyssnar på bra musik och tänker på vilket missbildat land Sverige är. Snö i April, hmmm, hur tänker du nu kära moder natur? Afrika, adoptera mig plz.

Nej skoja bara. Sverige är underbart förutom när man känner sig instängd på PÅSKLOVET pga att det SNÖAR.
Så det blir väl att sitta hemma och mysa idag. Hoppas det blir sol i eftermiddag, då kanske jag chillar ut till Vällingby och kollar på lite kläder. Har lite saker som måste köpas så man kanske borde passa på. Hoppas det blir finare väder imorgon så man kan vara ute.

Är faktiskt lite glad att det är dåligt väder. Har ju tränat hela veckan, och igår efter dansen kände jag verkligen hur jag behövde vila. Och det får jag ju göra nu, perfect! Bloggar mer när jag hittar något att blogga om.



Jag just nu, typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0