Saker som måste göras

  • Klippa mig!! 

  • Privatlektion med tjejerna (tisdag)

  • Shopping med Thea

  • Leta sommarjobb med Sofia

  • Köpa kläderna till dans-singeln

  • Få tag i 1000-3000 kr...

  • Köpa dräkt för 1000-3000 kr.......

  • Köpa kläderna till kindahlsskiten

  • Njuta av livet!♥
Känns lite jobbigt att se alla saker som måste göras. Inte nog med det får jag inte tappa koncentrationen i skolan.
Men det ska nog gå bra. Hoppas jag... Ska sätta in sakerna för varje vecka, det  här ska hinnas göra den här veckan:

MÅNDAG Dans.

TISDAG Dans med tjejerna.

ONSDAG Dans.

TORSDAG Shopping med Thea.

FREDAG Fixa kläderna till singel disco & singel street. Med eller utan Sofia.

LÖRDAG Dans. Klippa mig.

SÖNDAG
Dans. Träffa någon kompis.

Åh vad härligt med en vecka full med dance, älskar verkligen att dansa. Det gör mig... lycklig. Sen har man ju alla schyssta kompisar. PKOPEKOPEK.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0