Saker som har gjorts

Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg i söndags om saker som måste göras? Nu ska vi se hur mycket som jag har gjort, struker över det, hihi.
  • Klippa mig!!

  • Privatlektion med tjejerna (tisdag)

  • Shopping med Thea

  • Leta sommarjobb med Sofia

  • Köpa kläderna till dans-singeln

  • Få tag i 1000-3000 kr...

  • Köpa dräkt för 1000-3000 kr.......

  • Köpa kläderna till kindahlsskiten

  • Njuta av livet!♥
Det som jag har gjort snett är saker som inte alls är lika officiellt längre. Kommer nog vänta lite med att klippa mig och vi ska nog köra samma kläder som i kindahls på SM.

Bloggar imorgon, nu ska jag plugga matte och sen sova. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0