PRYDNADSGODIS?!?!

Jag vet inte hur det är i era familjer. Men i min familj använder vi godis som prydnad. 
Det finns nämligen en medelstor skål i vardagsrummet fullt med godis. Meningen är ju att man ska äta av den när vi har gäster eller när man tex är lite sötsugen, men det blir ju så att man äter av den varje gång man går förbi i vardagsrummet eller tittar på TV! När den står där framför en är det ju nästan omöjligt att stå emot.

Så det är ganska osmart... Egentligen. Men det kan vara ganska fint ibland, särskilt när det börjar lukta sådär godis-gott i vardagsrummet. Mums.
Vet inte vad jag vill komma fram till med att skriva det här inlägget... Godis är gott. 

Nu ska jag gå och göra något vettigt med mitt liv. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0