Ny design!

Imorgon är det nya puckar som gäller.
Ska försöka hinna med att ändra designen också, kommer bli en ganska simpel så förvänta er inget.
Kommer fortfarande inte ha någon header, det är ju det jag är sämst på när det gäller att designa bloggar.
Kommer nog behöva be någon jag känner att göra en åt mig om dom vill, annars får det väl bli en ganska simpel. 
Har ju inte photoshop och sånna pogram, utan jag går mest på html koder osv, synd bara att det inte funkar med headern. 
Så om det finns någon där ute som skulle kunna tänka sig att göra en header till mig, hör av dig! Kram


P.S. SNART ÄR DET BARA 8 DAGAR KVAR!!!!
P.S.2. Funderar på att skapa en ny blogg. Har tröttnat på namnet, det känns så larvigt på något sätt.
P.S.3. Jag hatar folk som är elaka, som kommer med kommentarer osv. Om man tex har köpt en tröja som man tycker om, så kommer det någon man känner och säger "fin tröja", och man verkligen SER hur personen är sarkastisk och småler. Usch.
P.S.4. Jag hatar när folk säger "jag måste säga en sak till dig sen" till någon annan, kollar på dig och sen ger en typ värsta blicken. Så man vet att det är om en själv liksom... Åh, folk fattar ju aldrig att man faktiskt förstår att man menar att man pratar om den personen, ah ni fattar.
Kanske börjar bli dags att göra ett "Jag hatar när..." inlägg? Hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0