Nu jävlar ska det köttas!

Mina kommande veckor...

LÖRDAG Slappna av, åka och köpa en sportbag, hårspray och lite andra behövande produkter. ;)

SÖNDAG Träning, förbereda inför skolan.

--

MÅNDAG Skola, dans

TISDAG Skola, friträning 

ONSDAG Skola, dans

TORSDAG Skola, friträning

FREDAG Skola, kolla jobb

LÖRDAG Dans, träffa kompis(?)

SÖNDAG Vara med någon, dans

--

MÅNDAG PRAO, dans

TISDAG PRAO, friträning

ONSDAG PRAO, dans

TORSDAG PRAO, friträning

FREDAG Sova hos Thea(?) beroende på om jag får skjuts av henne eller Clara... Annars sova hos Sofia eller sova hemma.

LÖRDAG TÄÄÄÄÄÄVLIIIING KÖÖÖÖÖTTTTAAAAAAAA!!!!!!!!! Nu jävlar ska jag få prick inför SM!

SÖNDAG klaga över min träningsvärk, dans

--

Under dessa dagar måste jag även flika in lite kvalitetstid, eventuellt ytterligare en privatlektion med gruppen samt plugg och lite annat...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0