Now you're just somebody I used to know

Nu har jag varit hemma en stund efter ett tufft träningspass på dansen. 
Idag efter skolan fick jag sällskap av Alma, Maria och Jakob en bit. Sen åkte jag till Fruängen och träffade Sofia. Vi åkte och kollade på kläder en stund och sedan åkte vi hem till henne, åt mat, och åkte till dansen.

Är lite småglad just nu eftersom att jag har massor planerat på lovet. Kommer bli sjukt kul!
Nu ska jag börja plugga, har SO redovisning imorgon och jag fattar typ ingenting. Har hänt så mycket på sistone att jag inte har haft tid att tänka på skolan. Men det ska förbättras. Nu ska jag sätta mig ner och bli smart, får även hjälp av brodern så det blir najs.

Imorgon har jag privatlektion med tjejerna. Får gå lite tidigare från slöjden så här klagas det inte. ;) 
Vi får se vad jag hittar på efteråt. Träningen pågår i 1 och en halvtimme så jag kommer nog vara helt slut efteråt. Åker nog hem och pluggar, har ju matteprov på onsdag och torsdag.

Blir nog sista inlägget för ikväll. Hejdå!

Jag och Maria älsklingen!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0