"Muffins & bullar, endast 20 kr! Betala 20, få 5 stycken!"

^Några vanliga repliker min röst har överanvänt idag.
Ska försöka sammanfatta dagen så kort som möjligt.
Klockan 7 imorse mötte jag upp tjejerna vid Medborgarplatsen, vi satte direkt igång med arbete. Det var verkligen satsare på hög nivå! Vi tjänade ihop otroligt mycket pengar, och vid lunch tid hade vi fått ihop över 1500 kr. Efter att vi hade ätit på donken satt vi 5 tjejer och var allmänt hypa (Johanna var hos tandläkaren, Clara var sjuk). Skrattade så himla mycket och det var jävligt roligt. Vi var inte så jätteseriösa och skrattade åt det mesta, men vi lyckades ändå samla ihop till 3100+ när klockan var 4. 
Då satte vi oss på tunnelbanan och alla åkte hem till sig.

Bra dag, säger jag bara. För er som inte fattade varför vi stog i Medborgarplatsen hela dagen var för att vi hade loppis för att samla ihop pengar till våran grupp. Eftersom att vi snart ska tävla SM och behöver pengar till kläderna och alla andra extra avgifter. Awesome! Skönt att det är gjort, fast vi ska ju självkalrt sälja mer andra gånger. 3000 är tyvärr inte ens hälften av pengarna vi behöver... Men vi ska klara det, eller hur tjejer?



En bild från idag med mig, Alexandra och Sofia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0