Move somethin'

Är hemma från dansen nu. 
Innan dansen var ju jag och Thea och köpte kläder till våran street par, och vi hittade perfekta outfiten. Så nu är det klart, känns skönt.
Vi kommer vara fett unika med att ha på oss det, men det är ju bara bra.

Är helt slut, mina muskler är riktigt trötta. Så ska sova ganska tidigt idag och vila ut för första gången på hela veckan, awesome. Vi får se vad jag hittar på under dagen, kanske träffar Bella & Andrea om dom vill eller kan.
Eller så är jag bara hemma och chillar, Sofia ska tävla i Eskilstuna imorgon så kommer nog vara fast vid mobilen för att smsa henne och se hur det går. Lycka till hjärtat!

Jag ska ju tävla i Street för första gången om två veckor. Är riktigt nervös eftersom jag aldrig tävlat det förut.
Hoppas verkligen det går bra. 

Ska nog bara vila imorgon bestämmer jag nu, kommer ha fullt upp nästa vecka. Skolan börjar, sedan har jag dans på söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Hur ska detta gå?! 
Fast är faktiskt lycklig. Älskar att dansa. Älskar det. Finns inget bättre. Skulle kunna dansa varenda dag, bara läxorna blir gjorda osv är det inga problem. Jag gör ju det för att jag älskar det, sen har jag ju massvis med kompisar där som är underbara. Thea, Sofia, tjejerna i gruppen och alla på lektionerna!

Nog med text, nu ska jag ha lite fredagsmys. Puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0