Like a boss





Nu är jag hemma efter en lång dag. Praoen gick jättebra, ska jobba tillsammans med två stycken tjejer som heter Johanna & Märta, dom är skiiitsnälla så det kommer gå asbra. Haha kommer inte vara forever alone på lunchen WHÅPWHÅP. Fick med mig en uberfin tröja från företaget också, måste ha den hela veckan som jag är anställd.

För övrigt är det bra utom att jag känner mig som ett fetto. Efter praoen gick jag och mamma till utvecklingssamtalet trots allt, efter det var vi jättehungriga och åt på kina resturang. Vi var där ett tag innan vi började rulla mot fridhemsplan där jag gjorde fokusgrejen. Var där i 2 och en halvtimme och åt god mat och pratade med trevliga människor samt fick med mig goodiebags och 500 kr, VÄRT. Men jag tror jag åt liite för mycket. 
Men men, får väl skylla mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0