Läs och gå och lägg er, skola imorgon!

Tänkte bara göra ett snabbt godnatts-inlägg.
Imorgon är det en ny dag, najs. Vi får se om jag går till skolan imorgon, antagligen inte.
Ska även till IKEA imorgon var det bestämt, men nu när jag är förskyld kommer jag antagligen inte orka med det heller. Vi får se helt enkelt.
Men nu ska jag sova, är så grymt trött.

Fick förresten med mig mina omdömen för ett tag sedan, verkar som att det går bra för mig enligt mina lärare. Dock är jag själv osäker. Men jag hoppas på det bästa inför slutbetygen. Tänk att det bara är några veckor kvar av skolan, känns helt sjukt. 
Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0