Långfredag, 6 April

Har bloggat här i ca 5 månader nu.
Är ganska stolt över mig själv över det faktum, med tanke på att jag brukade byta blogg hela tiden förut.
Men nu är jag ändå helt okej nöjd med det här namnet. Eller, egentligen inte. Createdbyanastasia låter så töntigt. Men nu orkar jag verkligen inte byta blogg. Ska ha den här bloggen i minst ett år iallafall, så ser planen ut.
Kommer bli kul att se hur mycket man har förändrats osv.

Idag har jag kollat ikapp alla big brother avsnitt som jag har missat. Känns skönt att få det gjort. Nu kan jag äntligen titta tillsammans med resten av Sverige. Har känts lite jobbigt att så fort någon börjar snacka om big brother måste jag sitta och säga "AVSLÖJA INTE, JAG ÄR FLERA DAGAR BAKÅT!!!" och det är ganska jobbigt.
Har även märkt att big brother är mainstream nu. Alla pratar om det hela tiden. I skolan är det typ det enda vi pratar om. En tjej i min klass har till och med skaffat big brother live, så vi sitter och kollar på rasterna, haha. Hur sjukt är inte det?

Nej nu blev det här ett långt inlägg. Bloggar lite mer ikväll. Puss!

Hahahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0