Imorgon smäller det

Är hemma hos Sofia nu, vi ska städa köket lite innan vi åker till hornstull och solar. Awesome!
Får se om jag solar dock är fortfarande ganska tveksam. Sen ska vi iallafall hem till Clara och ah tagga osv.
Vi ska lägga oss jättetidigt idag eftersom vi ska vakna relativt tidigt imorgon, måste sitta på bussen senast halv 9... Stress! Men sminket ska ju vara perfection så vi måste vakna tidigt.

Nu ska jag hjälpa hemmafrun i köket. Kanske bloggar från hennes iPhone ikväll. :D

Btw en tjej undrade varför jag var så nervös även om jag tävlat tidigare, och tänkte bara säga att man faktiskt alltid är nervös på varenda tävling även om man tävlat förut. Pratade med några från min dansskola som är superstars som sa att dom också fortfarande var nervösa inför tävlingar så det är fullt normalt. Sen är det typ bara 2 tävlingar per termin så det förklarar ju lite det med!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0