I only need you when my heart is beating

Vaknade för en stund sedan.
Håller på och kollar på gårdagens big brother avsnitt, ska snart äta lite frukost och sedan ska jag lägga mig ner och sova lite till. Är fortfarande förskyld så dagen har inte direkt att bjuda på något intressant.
Ska fixa min bloggdesign alldeles strax och så ska jag plugga lite fysik!
Skulle egentligen haft prov idag men eftersom jag är sjuk så missar jag ju den, hehe. När mamma kommer hem ikväll blir det 100% mys också. 

Tävling om 8 dagar och jag har typ redan börjat packa. Men är fett taggad! Kommer bli kul. 
Nu ska jag fortsätta se big brother samt äta frukost, hungrig tjej!





Bilder från gårdagen, skype med bästa tjejerna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0