I can fly

Imorgon ska jag träffa Johanna, Sofia och Clara i Sundbyberg vid 12 tiden, sedan ska vi åka till Jakobsberg tillsammans och möta upp Andrea, Fanny och Alexandra. Där ska vi träna i Alexandras och Fannys skolas gympasal till klockan 5 på eftermiddagen. Kommer nog vara helt slut efter det så det blir väl bara att åka raka vägen hem igen, ta ett bad och se reprisen av big brother.

Och det är exakt det jag ska göra nu, se reprisen av big brother dvs. Sedan ska jag väl äta middag och börja förbereda mig inför imorgon. Muskelknutar behöver knytas upp. Haha, nej jag skoja bara.

Jag måste förresten bara säga att jag hatar att komma hem halvtidigt efter en lång dag. Då är man helt slut för att kunna göra något annat än att vila, men man får samtidigt dåligt samvete över att man inte är ute längre. Det är så jag känner just nu. Klockan är inte ens 7, men mina ben värker. Blä. Aja, nu ska jag inte klaga.
Livet kan vara förvånatsvärt bra ibland. Konstigt, jag som alltid tyckt att jag drar till mig dåliga saker. Kanske inte? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0