Home alone

Hemma från praon nu, det gick asbra!
Känns konstigt att det är sista dagen imorgon och att skolan börjar nästa vecka, wtf liksom. Skönt att vara ledig måndag och tisdag iallafall. Idag ska jag bara packa det allra sista innan jag åker hem/träffar Sofia, vi ska sola. Eller hon ska sova och jag ska titta på, men ah same shit. Skulle egentigen också solat men vet inte om jag vågar, haha vi får se. Ikväll är det sista träningen också! Nu ska jag äta lite innan jag börjar packa, ska ringa Malin i skype ett tag också.

Det här blir nog sista inlägget på ett tag, kanske kommer få låna Sofias eller någons Iphone, annars hejdå!
Kommer nog be Tilde eller någon att blogga på lördag och hålla er uppdaterade! 










Kommentarer
SOFIA

OMG JÄTTE FINA ÖGONBRYN IDAG!!! ha sååå!! VA FIN DU ÄR BEBIIII AW SÅ STOLT ATT VA DIN VÄN

2012-04-26 @ 16:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0