Forever alone...

Mamma har fortfarande inte kommit hem och jag sitter här som ett ensamt barn.
Har jättetråkigt och absolut ingenting att göra. Orkar inte göra någonting heller.
Blä, fuck life.
Tänkte gå ut och ta bilder men vädret är inte speciellt lockande. Hade dock tänkt fota riktigt mycket på tävlingen, så det kommer väl upp något kul!

Är lite besvärad av min stressiga måndag nästa vecka. Kommer behöva gå till sjuksystern klockan halv 9 på måndag, är det inte meningen med praoen att man ska vara borta från skolan?!
Har glömt att lämna att papper till mitt praoställe att jag inte har någon sjukdom osv så jag kommer tvingas gå dit och fylla i... Efter praoen måste jag springa till skolan (NOTERA: IGEN!!!) för då har jag utveckligssamtal. Efter det måste jag och mamma skynda oss till fridhemsplan där jag ska göra en jobbgrej. Missar dansen på måndag men det är det värt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0