Favoriter






Som ni kanske hör så har jag fastnat för sånna låtar nu. Dom är iofs lite olika men dom har faktiskt lite gemensamt. 
Båda är iallafall bra tycker jag, men jag har iofs en ganska udda musiksmak. Liiite enformiga, men annars hur bra som helst!

Idag har jag varit hemma hela dagen. Men känner inget dåligt samvete över det för det har faktiskt varit extremt dåligt väder idag. Och ett minus i kanten är att det inte finns ett efterlängtat big brother avsnitt att se på, så jag vet inte riktigt vad det är som ska underhålla mig idag. 
Imorgon har jag iallafall dans, och jag hade tänkt åka in till stan och köpa en behövande sportbag.
På tävligen vill jag inte gå runt med 10000 väskor och påsar med olika kläder, smink och produkter. Så därför är en sportbag utmärkt! Eftersom jag ska tävla i 4 "grenar", med olika kläder, smink, osvosv på alla.

Imorgon kommer även det efterlängtade sminkvideon. Hoppas fan inget går fel då, hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0