En bild på mig + 10 fakta



* När jag blir arg, istället för att skrika och slå saker börjar jag gråta. En riiiktigt negativ sak med mig. Det gör att jag börjar gråta så fort jag blir skitsur, haha.

* Jag hatar rasister. Euw, usch, blä.

* Jag känner bara en person som kan uttala mitt efternamn perfect och det är Sofia.

* Båda mina föräldrar är ryska, själv så sitter jag här och stammar när jag pratar ryska... Piinsamt!

* Jag stör mig sjukt mycket när folk säger att dans inte är fysiskt ansträngade. För jävlar, kom till mina lektioner så ska jag visa er vad fysiskt ansträngande egentligen är era mongon.

* Jag har sämst betyg i alla NO ämnerna.

* Jag stör mig när folk driver med disco. Jag vet att man kan tro att det är sådär 80 tals men det är det inte, och det är jobbigt när folk som till och med vet vad det är ska driva sådär. 

* Jag kör på straight edge. Jag har aldrig druckit, rökt, knarkat osvosv. Det är jag sjukt stolt över! Funderar faktiskt på att köra på det ett långt tag framöver. Skulle vilja göra det hela livet ut, men vi får se hur länge jag klarar det. Eventuellt skaffar jag nog en tatuering för straight edge när jag blir äldre... ;)

* Jag måste lära mig att sluta svära. Har märkt att jag varit ganska ful i mun på senaste tiden, och det är inte sådär jättetrevligt. Speciellt inte när man pratar med vuxna. Sååå ska försöka bättra mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0