Du var mitt stöd

Snackar skype med Sofia. Vi typ pratar om lite allt möjligt, mamma har fortfarande inte kommit hem och jag börjar undra vart fan hon har tagit vägen.
Har som vanligt inte mycket att berätta. En massa pedofiler skriver till mig på facebook, funderar på att avvaktivera min facebook faktiskt. Det har blivit så tråkigt på sista tiden, och är typ aldrig inne. 
Kommer vara lite osocial på bloggen framöver när jag kommer ha mycket att göra. Kanske kommer sluta blogga överhuvudtaget, känns så trist på något sätt.

Idag har jag bara suttit vid datorn, städat mitt rum, pluggat, duschat osv. En ganska tråkig dag.
Imorgon har jag dans, sedan ska jag åka in till stan med tjejerna.
Nu ska jag vara social med Sofia, hon har blivit gravid så vi kollar runt på olika piller. 



Ett år sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0