Du tror att din värld är fylld med mörker men sanningen är att du har det största ljuset

Texten stämmer verkligen in på mitt liv just nu.
På senaste tiden har jag haft en sånna där fuck-life-moment väldigt ofta.
Jag har tänkt negativa tankar att alla dåliga saker kommer till mig, mitt liv suger blablabla.
Men sanningen är att jag har bland det bästa en människa kan önska sig. Jag har verkligen världens bästavän.
Hon älskar mig för alla mina brister och fel, hon älskar mig oavsett. Hon vet ALLT om mig, för tro mig, efter 8 år av vänskap så döljer man ingenting för varandra. Jag kan prata med henne om verkligen allt, och jag vet att hon aldrig skulle berätta vidare eller snacka bakom ryggen.
Hon är verkligen min bästavän, och jag ska vara så jävla glad att jag har henne. Det är inte många som har så bra vänner! Jag älskar dig mer än allt annat på hela den här jorden, Sofia. Du är som min storasyster, du är så sjukt jävla underbar.




Kommentarer
Sofia

Sluuuuta kommer börja gråta! Love u so much!

2012-04-16 @ 23:05:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0