Du är en idiot och jag gillar inte dig

Imorgon blir det skola som gäller. Efter det ska jag och Jennifer ut och springa i tanto, få upp konditionen igen.
Efter det ska jag på dans, STANDARD.
Ganska simpel dag kommer det bli.

Gud vad jag älskar att träna, helt seriöst, jag vill verkligen bli pt.
Hoppas verkligen att jag kommer kunna motivera andra att träna i framtiden.
Har ju redan börjat motivera en nära vän till mig, Elsa! Vi brukar köra värsta fyspassen på idrotten och det är hur kul som helst. Sluta vara sjuk mongo! :(

Nu väntar ett lååååååååångt bad, bra start på veckan eller vad? Samtidigt som det ska jag plugga fysik och musik, awesome, två flugor i en smäll. Har ju så lite tid att plugga osv på vardagarna med tanke på att jag kommer hem så sent efter dansen, så det är bra att spara lite tid på det sättet.

Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0