Det man vinner i kraft, förlorar man i väg.

Ett uttryck våran NO lärare har försökt trycka in i våra små iPhone- och disneychannel fyllda hjärnor.
Kom inte riktigt på någon bra rubrik så det fick duga.

Idag efter skolan var jag med Jennifer, vi åkte in till Tcentralen och kollade på kläder. Efteråt gick vi till Ica to go och köpte upp allt möjligt. Vi satt där i ungefär en timme, där vi åt, pratade och skrattade.
Vi snackade om allt möjligt och kom fram till att Jennifer borde börja dansa street på min dansskola.
Vi får se om det blir något vidare med det men det skulle vara grymt roligt.
Hon ska typ åka och pröva på nästa vecka, awesome!

Mätt och belåten åkte jag iallafall till dansskolan efteråt och dansade, och gissa om jag fick ont i magen?
Ett konditionspass samt en massa mellanmål går inte ihop. Har faktiskt fortfarande riktigt ont i magen.
Ska snart ta en lång promenad med mamma och varva ner lite, sedan ska jag träna lite hemma, plugga fysik, äta middag, kolla på big brother, duscha, förbereda mig inför imorgon och sova.

Så nu är det nog med data för mig ikväll. Vi hörs lite senare, puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0