Det finns ingen riktig lycka

Då vart man förskyld då. 
Kände redan igår hur min hals började krångla, ignorerade det och dansade osv iallafall och idag ger min kropp pay back för det. Är stört förskyld och missade skolan idag, blä.
Imorse snackade jag skype med Elsa, sedan har jag inte gjort så mycket mer.
Ska gå till affären med mamma och få lite frisk luft, köpa lite mat osv. Lite senare ikväll ska jag till dansen, fast ska dock inte dansa utan jag och Thea ska öva på utrstrålningen.
Nu är det bara 9 dagar kvar, känns helt sjukt. 7 träningsdagar till. Sen blir det absolut vila.

Bloggar mer när jag kommer hem. Ska förresten skapa en privatblogg hade jag tänkt mig, eftersom att jag inte riktigt kan skriva av mig om mitt liv på samma sätt på den här bloggen. Vi får se hur det blir med det dock, kanske inte orkar. Blabla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0